Tuesday, February 8, 2011

What's so special about India #3

Yesterday we arrived in Calicut, the sun was already going down, and so we wanted to find a hotel as soon as possible.

So we looked down the road. Hotel- signs everywhere. Yipiiie! For sure we are going to find something here! But then (and as experienced south India travellers of course we've known that for a long time) we discovered that about half of the so-called "Hotels" are only restaurants. To make this more confusing, hotel CAN mean hotel, but not necessarily. All the restaurants are called hotel, and all the hotels too. I wonder who got this amazing idea!

3 comments:

  1. hej he e erik ska just fara till orkester övningar och he e torsdag 10.2 2011 jag e vi mammas o helsar på. mår ganska bra fått dit brev 1 o en kalv viko san. glad att du har sitt na elefanter som Babbar. jär e no alting sama jag äger lika mycki som vanligt o skolan gar bra glad att du int sket ihjäl dig to sko e ha vari synd om mamma o te såklart. bra att du komber heim ti posk så att vi kan ga utklädd till kaniner o proopp över allt o värp egg ojj feil djur hei do skickar snart igen :p

    ReplyDelete
  2. :D why it seems like the perfekt plan to me (that is if you really hate tourists, but it seems they do, why else would they hide their toiletpaper)

    ReplyDelete
  3. Hej bror.
    He e lordag 12 februari. Jag befinner mig i Goa i Panjim.Jag ager lite mindre an vanligt for jag betalade stora pengar for tigersafari tva dagar sedan. Du kara bror borde lara dig skriva i flytande text och anvanda stor- och liten bokstav samt skiljetecken. Men he e okej, bra att nagon kommenterar.
    Jag var no int ens nara ti do. He va valdigt odramatiskt faktiskt. Ja kombar heim ti pask men vad vi gor da verkar lite osakert. Din plan later mindre intressant. Kanske ata choklaagg istallet? Kanindrakt kan overvagas.
    JETEBRA!
    synis/ storasyster

    ReplyDelete